11/02/2010

D&G - Io sono stupida!

Przeglądając kolekcje Wiosna/Lato 2011 zmieniłam swoje poglądy dotyczące Dolce & Gabbany o 360 stopni. Nigdy nie byłam ich fanką - ich ubrania wydawały mi się zbyt jaskrawe, a materiały sztuczne. Nie przemawiał do mnie nigdy "pseudo-kicz", na którym D&G opierają wiele swoich kolekcji. Zawsze wolałam dziewczęce fasony, od tych "kosmicznych i szalonych".
Jednak gdy z nudów zajrzałam na stronę D&G nie wierzyłam własnym oczom! Dwa razy sprawdziłam, czy to na pewno oni i  ze zdziwieniem stwierdziłam, że nie jest to pomyłka! Signor Dolce i signor Gabbana stworzyli kolekcje, która odzwierciedla stan mojej duszy w wiosnę i lato! Ubrania są białe i koronkowe. Wyglądają trochę jak ze snu - są tak niewinne. Odrobinę przypominają wiejskie koszule nocne, ale za to w jakim stylu! Wyglądają na nieziemsko wygodne i wręcz idealne na włoski upał. Z wybałuszonymi oczami przyglądałam się kolekcji i miałam ochotę wejść do pociągu (nie jestem fanką samolotów) i pognać do Włoch, gdzie będę mogła ich uściskać i wyrazić mój zachwyt! Grazie! Grazie mille!
Tak teraz to już postanowione - celem moich wakacji będzie słoneczna Italia. Może mnie również natchnie tamtejsze słońce? O tak, proszę!


Looking through Spring/Summer collections I totally changed my opinion about Dolce & Gabanna. I was never their fan - their clothes were too bright and the fabrics seemed to be fake. I just don't like this kind of style. I always prefered girly clothes, and not these "space-crazy-things". Because of boredom I looked at D&G web and I couldn't belive my eyes! I checked twice, If it's really their page and astonished I relized it is! Signor Dolce and Signor Gabbana made a collection which reflects my soul in spring and summer! Clothes are white and lacy. They look like from a dream - so innocent! It reminds me a little bit of village nightdresses, but in amazing, ellegant style! They seem so lovely comfortable and perfect for the hot italian weather. I was staring like bewitched and I wanted to jump into a train (I don't really like planes) and go to Italy, where I could hug them and show my admiration. Grazie! Grazie mille!It's decided - this summer I'm going to Italy. Maybe this sun will also inspire me? Oh yes, please!

13 komentarzy:

  1. w sumie muszę przyznać się chyba do modowej ignorancji nie mam pojęcia jak projektuje D&G, mam w myślach tylko ten ochydny znaczek przez każdego kopiowany i podrabiany ...ale te modele ze zdjęć wyglądają obiecująco chociaż nowością nie wieje (ale w sumie co można nowego wymyślić), bo latem we Włoszech na wystawach butików dużo jest takich piękności...ale co tam mi się podoba też uwielbiam takie zwiewne białe koszulo sukienki a Włochy to właściwe miejsce do noszenia tych ślicznotek ....

    ps.

    dziękuje za komentarz i oczywiście zapraszam do oglądania rezultatów

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie. Ogólnie nawet jak już zaczęłam się interesować modą to D&G kojarzyło mi się z jedną, wielką podróbą i kiczem. A ponieważ dawno nie widziałam takich zwiewnych, dziewczęcych sukienek to poczułam ogólne uwielbienie dla obydwu panów

    OdpowiedzUsuń
  3. ahahah why are you stupida? Do you speak italian??? Nice to see your comment on my blog, i'll be really happy if you follow me, i'm definitely following you, your blog is amazing dear!

    http://meetmeinmilan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. thank you :) io sono stupida, because i haven't noticed, that D&G are amazing!

    I'm learning Italian :) Actually it's my second year, so I'm not good.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nigdy nie byłam fanką D&G i nadal nie jestem, ale ta kolekcja również przypadła mi do gustu. Świetna jest ta sukienka z pierwszego zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. naszyjnik z trzeciego zdjęcia jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  7. amazing collection and cute blog:)))
    check out mine http://rayabo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing post...

    http://mode-blogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam cały pokaz, coś niesamowitego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki Tobie mogłam ujrzeć te niesamowite zdjęcia z pokazu i zakochać się w nich. haha, ponieważ sama nie wiem dlaczego, ale nie trafiłam na nie. Kocham biel, niesamowite kreacje <3 Dzięki, xoxo.
    http://loveandpeaceandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kreacje nieziemskie! Odealne dla dziewczyn :D
    Nie przesadzone ! To ważne :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też byłam niesamowicie zaskoczona, kiedy zobaczyłam całą kolekcję. I biel - jeden z moich ulubionych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful picture!!!
    There's a new post on my blog :)

    If you want follow me ;)

    Xo Xo

    http://laparisienne3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń